onsdag 8 april 2009

Mads Nørgaard är tillbaka på banan igen!

Efter sista inköpet hos Mads Nørgaard inför hösten var jag minst sagt nervös att en av mina absoluta favoriter hade tappat stinget helt. Kollektionen var visserligen rätt fin men väldigt spretig och aldelles för dyr. Nu känner jag lugnet igen.

I morse var jag och tittade på Julkollektionen för 2009. Den är hur fin som helst!
Jag vill ha vartenda plagg och det redan nu. Rosa, grått och svart var genomgående färger och siluetten är figurnära och feminin men med en lite hård och rockig känsla. Och som vanligt är det fantastisk passform. Det blir inte lätt att lägga en konjunkturanpassad order...

Inga kommentarer:

WARDROBE´s Fan Box

WARDROBE STOCKHOLM on Facebook

Wardrobe

  • Opening Hours
  • Mon-Fri 11.30-18.30
  • Saturday 11.30-16.00
  • Sunday Closed
  • 24-7 on the web...
  • Hökens gata 7
  • 116 46 Stockholm
  • Sverige
  • T Slussen
Mitt foto
Hökens gata 7, Stockholm, Sweden
Opening Hours Mon-Fri 11.30-18.30 Saturday 11.30-16.00 Sunday Closed 24-7 on the web...