måndag 10 augusti 2009

Copenhagen Fashionweek!

Har precis kommit tillbaka från 4 varma & hektiska men härligt inspirerande dagar i Köpenhamn. Med tanke på den rådande konjunkturen så är det inte riktigt aktuellt att plocka in några nya märken inför våren 2010 men det är alltid bra och roligt att få en överblick över hur det kommer att se ut.

Ett av mina favoritmärken är som bekant Mads Norgaard som hade en helt fantastisk visning. Inte överstylad som så ofta utan ganska rakt upp & ner med modeller med världens längsta ben. Som jag har sagt tidigare så trots en ganska tråkig höst så är han absolut tillbaka.



Så här skulle jag inte ha nåt emot att möta våren 2010. Byxan är smalrandig i samma färger som kavajen, blått, rött & vitt. Benen skulle jag inte heller ha nåt emot...
eller så här.
Mads Norgaard själv verkade också helt nöjd med visningen.

Inga kommentarer:

WARDROBE´s Fan Box

WARDROBE STOCKHOLM on Facebook

Wardrobe

  • Opening Hours
  • Mon-Fri 11.30-18.30
  • Saturday 11.30-16.00
  • Sunday Closed
  • 24-7 on the web...
  • Hökens gata 7
  • 116 46 Stockholm
  • Sverige
  • T Slussen
Mitt foto
Hökens gata 7, Stockholm, Sweden
Opening Hours Mon-Fri 11.30-18.30 Saturday 11.30-16.00 Sunday Closed 24-7 on the web...