söndag 11 oktober 2009

20% rabatt!

Tur att man har vänner! Jag blev just uppmärksammad på att det inte står något om vår fantastiska rabatt på bloggen. Det kanske beror på att jag trots många försök inte riktigt får in det här med bloggandet, jag är mer av en fb- & twittertjej helt enkelt. Men skam den som ger sig, jag fortsätter att försöka förbättra mitt bloggande...
Vi har alltså 20% rabatt på det mesta både i butik & på webben. På webben krävs dock koden New Beginnings, den fyller man i i kassan där det står; ange ev rabattkod, sen dras rabatten automatiskt på alla produkter den gäller för.

I butiken är det bara att handla på som vanligt så drar vi rabatten i kassan:)
Rabatten gäller hur många gånger som helst tom den 15 oktober så än finns det tid att hinna med att fynda fina nya höstplagg.
Kanske dags att köpa ny höst- & Vinterkappa? Dessa 3 är riktigt fina & prisvärda!

Täckkappa 700 kr, nu 560 kr, Etta från minimum 1900 kr, nu 1520 kr, Unnie 1000 kr, nu 800 kr.

(Rabatten gäller inte Sneaky Fox, Sandqvist, ENGSTROMDESIGN & Cooee.)

Inga kommentarer:

WARDROBE´s Fan Box

WARDROBE STOCKHOLM on Facebook

Wardrobe

  • Opening Hours
  • Mon-Fri 11.30-18.30
  • Saturday 11.30-16.00
  • Sunday Closed
  • 24-7 on the web...
  • Hökens gata 7
  • 116 46 Stockholm
  • Sverige
  • T Slussen
Mitt foto
Hökens gata 7, Stockholm, Sweden
Opening Hours Mon-Fri 11.30-18.30 Saturday 11.30-16.00 Sunday Closed 24-7 on the web...