måndag 12 oktober 2009

Stickade favoriter i höstkylan.

I dag är det riktigt kallt och det krävs inte bara en utan två stickade koftor/tröjor samt stängd dörr för att jag ska vara nöjd:)
Tänkte visa några av mina egna favoriter här;

Li från Dagmar är alltid en favorit, man skulle nästan vilja ha en i varje färg....
2300 kr kostar den & finns även i en blå variant.

Rosanda är mjuk, tunn och skön att ha under en större kofta, endast 500 kr kostar den:)

Fina randiga Kashia i en härlig angoramix känns alltid snygg och välklädd, den har jag idag...
Mads Nørgaard kommer den ifrån och kostar 1500 kr.


En annan favorit från Mads är denna underbara koftan i offwhite. Varje säsong letar jag efter en kofta i den här färgen och det är inte det lättaste att hitta ska ni veta. 100% ren ull är det i den här och så har den stora fina skinnklädda knappar, hur fin som helst. Caro hittar du här!

& kom ihåg att det fortfarande är några dagar kvar med 20%!!!

Inga kommentarer:

WARDROBE´s Fan Box

WARDROBE STOCKHOLM on Facebook

Wardrobe

  • Opening Hours
  • Mon-Fri 11.30-18.30
  • Saturday 11.30-16.00
  • Sunday Closed
  • 24-7 on the web...
  • Hökens gata 7
  • 116 46 Stockholm
  • Sverige
  • T Slussen
Mitt foto
Hökens gata 7, Stockholm, Sweden
Opening Hours Mon-Fri 11.30-18.30 Saturday 11.30-16.00 Sunday Closed 24-7 on the web...