tisdag 22 december 2009

Dan före dopparedan!

Julen kommer närmare i rasande fart men än finns det hopp för den som har julklappar kvar att ordna eller behöver hitta rätta klänningen till julafton. Vi har öppet nästan som vanligt i morgon, närmare bestämt 11.00-18.00 men sen stänger vi för julen.

Själv har jag nästan packat min lilla väska & ser fram emot en lugn jul med mycket snö innan vi drar igång igen på lördag.

Om du behöver tips så har jag tänkt se ut så här på självaste dagen;

Erna klänning från Selected, Wooly Norah strumpbyxor från Sneaky Fox & Li cardigan från Dagmar eller fina Salca från Thelin. Under kommer jag naturligtvis att bära dessa;

Världens bästa trosor från A.O.

Tror det blir hur bra som helst:)

Inga kommentarer:

WARDROBE´s Fan Box

WARDROBE STOCKHOLM on Facebook

Wardrobe

  • Opening Hours
  • Mon-Fri 11.30-18.30
  • Saturday 11.30-16.00
  • Sunday Closed
  • 24-7 on the web...
  • Hökens gata 7
  • 116 46 Stockholm
  • Sverige
  • T Slussen
Mitt foto
Hökens gata 7, Stockholm, Sweden
Opening Hours Mon-Fri 11.30-18.30 Saturday 11.30-16.00 Sunday Closed 24-7 on the web...