måndag 28 december 2009

Paljetter till Nyår!

Jag kan inget lova men om ni är snabba att klicka hem nyårsstassen så kommer jag i alla fall att lägga dom på lådan innan den töms imorgon och om posten håller vad dom lovar ska paketen delas ut på onsdag....
Finfina paljetter från danska minimum eller en knallrosa blank partyklänning från Mads Nørgaard skulle jag lätt kunna fira in det nya året i.


eller en helt fantastisk glittrande lammskinnsjacka från Selected Femme tillsammans med ett litet fodral med trendig dragkedja från minimum. Om skinn inte känns rätt så väljer jag paljettkavajen från samma märke i stället.

Det var en del av mina absoluta favoriter och om ingen av dessa kändes rätt hittar du fler fina partykläder här.

Själv ska jag troligtvis ha det här;


som visserligen helt saknar paljetter men ändå är en helt underbar klänning, endast 600 kr kan du klicka hem den för här och paljetterna väger jag upp med den här fina pärlbeströdda väskan och ett fjäderprytt diadem från Object.

Inga kommentarer:

WARDROBE´s Fan Box

WARDROBE STOCKHOLM on Facebook

Wardrobe

  • Opening Hours
  • Mon-Fri 11.30-18.30
  • Saturday 11.30-16.00
  • Sunday Closed
  • 24-7 on the web...
  • Hökens gata 7
  • 116 46 Stockholm
  • Sverige
  • T Slussen
Mitt foto
Hökens gata 7, Stockholm, Sweden
Opening Hours Mon-Fri 11.30-18.30 Saturday 11.30-16.00 Sunday Closed 24-7 on the web...