onsdag 4 november 2009

Same same...

eller inte men ändå:)

Såg den här fina bilden när jag drog en bloggrunda häromdagen och då kom jag att tänka på dessa:

Även om det inte är riktigt samma så måste jag ändå säga att det är ett hyfsat bra substitut. Jag vet inte vart guldbrallan kommer ifrån men cool är den. Leopardtightsen är överdragna av transparenta paljetter och kommer från danska minimums Christmas Collection som kommer till Wardrobe i slutet av november.

Ja just det, endast 400 kr kommer dom att kosta!

Den översta bilden hittade jag här.

Inga kommentarer:

WARDROBE´s Fan Box

WARDROBE STOCKHOLM on Facebook

Wardrobe

  • Opening Hours
  • Mon-Fri 11.30-18.30
  • Saturday 11.30-16.00
  • Sunday Closed
  • 24-7 on the web...
  • Hökens gata 7
  • 116 46 Stockholm
  • Sverige
  • T Slussen
Mitt foto
Hökens gata 7, Stockholm, Sweden
Opening Hours Mon-Fri 11.30-18.30 Saturday 11.30-16.00 Sunday Closed 24-7 on the web...